Jump to navigation

خانه
شرکت فنی و مهندسی پرشین آسانبر نیما نماینده انحصاری شرکت NETIS کره جنوبی
  • صفحه نخست
  • معرفی شرکت
  • کمپانی NETIS
  • قطعات آسانسور
    • موتور
      • ALBERTO SASSI
      • SICOR ELECOMP
      • ZIEHL-ABEGG
      • Schindler
      • Thyssen
    • تابلو فرمان آسانسور
      • تابلو فرمان ساخت ایران
    • آسانسور پکیج
    • درب آسانسور
    • ریل آسانسور
    • سایر قطعات آسانسور
    • شاسی کابین و طبقات
  • اخبار
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • سرویس و نگهداری

دسته بندی محصولات

  • آسانسور
    • آسانسورهای کششی
    • آسانسورهای روملس
    • آسانسورهای گیرلس
    • آسانسورهای پانارا ما
    • آسانسورهای هیدرولیکی
  • پله برقی
  • رمپ برقی

آسانسورهای هیدرولیکی

 

آسانسورهای هیدرولیک

 نصب آسانسورهای هیدرولیک

آسانسورهایی که با نیروی فشار روغن کار می کنند به آسانسورهای هیدرولیک معروف اند. در این آسانسورها جک و پاوریونیت تامین کننده ی نیروی محرکه می باشند. ساده ترین شکل این آسانسورها تنها شامل یک سیلندر و پیستون می باشد که به طور مستقیم به زیر کابین متصل شده اند. با چرخیدن موتور، تلمبه ، روغن را از مخزن به سیلندر پمپاژ کرده و با پر شدن ظرفیت سیلندر، روغن با فشار ،کابین و پیستون را به طرف بالا به حرکت در می آورد. زمانی که کابین به طبقه ی مورد نظر می رسد سیستم کنترل به موتور علامتی برای قطع شدن پمپاژ روغن می دهد . همچنین برای پایین آمدن کابین، سیستم کنترل به دریچه فرمان و علامت می دهد که باز شود و سنگيني کابين موجب فشار آوردن پیستون به سیلندر می شود سپس روغن از دریچه به مخزن باز می گردد و در زمان توقف سیستم کنترل دستور بسته شدن دریچه را صادر می کند. آسانسورهای هیدرولیک به طور معمول در ظرفیت های بالا و همچنین طول مسیر پایین مورد استفاده قرار می گیرند. موتورخانه ی آسانسورهای هیدرولیک برای جلوگیری از بالا رفتن دمای روغن بایستی به سیستم تهویه و همچنین پوشش عایق (برای نگهداری جریان روغن در صورت نشت ) مجهز باشند. سیستم آسانسورهای هیدرولیک به دو دسته ی مستقیم و غیرمستقیم تقسیم می شود:

سیستم مستقیم: برای جابه جایی کابین ، جک بدون واسطه به یوک کابین متصل می شود و همچنین جک باید دارای شیر اطمینان  مخصوص باشد. سیستم های مستقیم شامل سیستم های مرکزی و سیستم های کناری می شود.

 نصب آسانسور هیدرولیک

سیستم غیرمستقیم: در این سیستم جابه جایی کابین به وسیله ی سیم بکسل متصل شده به یوک یا کاراسلینگ کابین امکان پذیر می باشد. این سیستم ها شامل سیستم های کناری و مرکزی می باشند. در این مدل روی جک یک عدد فلکه هرزگرد نصب می شود که سیم بکسل آن از یک طرف در پیت چاهک پایین به زمین وصل شده و از طرف دیگر به کاراسلینگ متصل می گردد. سیستم تعلیق این مدل 1:2 (یک به دو) می باشد که سرعت کابین دو برابر سرعت حرکت جک است.

 نصب آسانسور هیدرولیک

اجزای تشکیل دهنده ی آسانسورهای هیدرولیک:

  • تابلو فرمان
  • سنسور حرارتی
  • مدار قدرت
  • ترموستات روغن
  • فریم کابین (یوک یا کاراسلینگ)
  • شیر اضطراری برقی
  • شیرها
  • جک و پیستون

 مزایای آسانسورهای هیدرولیک:

  • از ضریب ایمنی بالایی برخوردارند.
  • چاه آسانسور می تواند بدون سقف باشد (از لحاظ معماری دارای اهمیت است.)
  • فضای کمتری را اشغال می کنند. (به دلیل حذف شدن قاب وزنه کابین بزرگتری قابل طراحی است)
  • از نیروی جاذبه ی زمین برای پایین آمدن آسانسور استفاده می شود ، در نتیجه مصرف انرژی نزدیک به صفر می شود و سرعت آسانسور در حین پایین آمدن افزایش می یابد.
  • می توان از شیشه در سه وجه کابین آسانسور(به دلیل حذف قاب وزنه تعادل) استفاده کرد.
  • قطع برق، آسانسور را از حرکت باز نمی دارد.
پرشین آسانبر نیما پیشترو در ارائه خدمات
فایل PDf: 
  • وبسایت کمپانی netis کره جنوبی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • استخدام
reddit image downloader love horoscope today free printable coloring pages
تمامی حقوق برای شرکت پرشین آسانبر نیما محفوظ است
طراحی و اجرا توسط رستاRASTA